E46 Fanatics Forum banner
Status
Not open for further replies.

Co jest lepsze? ZHP czy ZPP

18K views 36 replies 19 participants last post by  ///MPR77  
#1 ·
Hej wszystkim, na początek chcę powiedzieć, że użyłem przycisku wyszukiwania i widziałem mnóstwo rzeczy dotyczących obu pakietów.

Chcę tylko zobaczyć, co wolisz :)

Nawiasem mówiąc, jestem nowy w całej sprawie BMW.

#3 · (Edited)
Zpp nie istnieje
Z BimmerWiki:

ZPP - Pakiet Premium

Pakiet premium był dostępny we wszystkich samochodach serii 3. Zazwyczaj zawierał:

Różne koła/opony [jeśli zamówione z pakietem sportowym, koła/opony z pakietu sportowego zastępują]
Kierownicę wielofunkcyjną [JEŚLI nie była już standardem w pojeździe]
Wykończenie wnętrza z drewnianymi wstawkami [jeśli zamówione z pakietem sportowym, drewno z pakietu premium jest zazwyczaj instalowane, chyba że zażądano inaczej]
Wycieraczki przedniej szyby z czujnikiem deszczu (stały się standardowym wyposażeniem w 2004 r.)
Automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne
Fotele elektryczne
Wsparcie lędźwiowe (niedostępne w 325)
Szyberdach (uwaga: szyberdach można również zamówić osobno)
Wzruszenie ramionami...

Osobiście wybrałbym ZHP. Chciałbym, żeby ZHP były dostępne, kiedy szukałem mojego samochodu, lol...

Save
#5 ·
Biorąc pod uwagę, że można mieć razem pakiet wydajności "ZHP" i premium "ZPP", dlaczego to jest wątek? Pakiet premium może być w każdym E46, 323, 330 itd., pakiet wydajności jest dostępny tylko dla 330 i robi to, co mówi, nieco zwiększa wydajność. Premium po prostu dodaje kilka udogodnień do samochodu.

#18 ·
ZHP ma nieco wyższą czerwoną linię obrotów, a więc nieco więcej koni mechanicznych, plus już ma zderzaki mtech II plus może być w 6 biegach
Wyższa czerwona linia obrotów to nie to, co daje 10 koni mechanicznych więcej.

Ponadto, NIE ZHP mają 6-biegowe manualne skrzynie biegów.

Miałem 330 z ZSP i ZPP. Wcale nie tęsknię za pakietem premium.

Save
#14 ·