E46 Fanatics Forum banner

Slapen in de e46

7.9K views 23 replies 18 participants last post by  Slapsys  
#1 ·
De laatste tijd slaap ik veel aan de passagierskant vanwege lange werkuren en mijn onregelmatige schema. Ik kom van mijn werk en doe een dutje voordat ik 80-90 mijl terug naar huis rijd.

Zijn er mensen die gordijnen hebben geïnstalleerd? lol. Ik haat het om in de auto te slapen als de zon schijnt, omdat het het moeilijker maakt om te slapen. Er zijn ook geen parkeergarages in de buurt. Ik wil donkere en verwijderbare gordijnen installeren. Zoals het vervangen van de "handgreep" (ik weet niet zeker hoe het heet) tussen de A- en B-stijl. Het is de handgreep die draait en die je kunt gebruiken om je kleerhangers op te hangen.

Wat hebben jullie gedaan, zo ja, om het slapen comfortabeler te maken?

#5 ·
Misschien twee van die veergeladen douchegordijnstangen kopen en wat 'valance' gordijnen? Dat met twee zonneschermen voor en achter moet lukken...of gewoon je auto verkopen en een busje voor aannemers zonder ramen kopen.

#13 ·
De laatste tijd slaap ik veel aan de passagierskant vanwege lange werkuren en mijn schema is nooit consistent. Ik kom van mijn werk en doe een dutje voordat ik 80-90 mijl terug naar huis rijd.

Heeft iemand gordijnen geïnstalleerd? lol. Ik haat het om in de auto te slapen als de zon schijnt, omdat het het moeilijker maakt om te slapen. Er zijn ook geen nabije parkeergarages. Ik wil donkere en verwijderbare gordijnen installeren. Zoals het vervangen van de "handgreep" (ik weet niet zeker hoe het heet) tussen de A- en B-stijl. Het is de handgreep die draait en die je kunt gebruiken om je kleerhangers op te hangen.

Wat hebben jullie gedaan, zo ja, om het slapen comfortabeler te maken?
Holy crap! Serieus?

#19 ·
Mijn persoonlijke regel is dat niemand meer dan 45 minuten van huis zou moeten werken. Zoek een andere baan. Het leven is te kort om drie uur per dag in een auto of op de weg te slapen.
Echt waar? Dus je zou geen 51 minuten rijden, stel dat die baan $1000000 betaalde? :facepalm: De waarheid is dat ieder individu zijn eigen gepercipieerde kosten en waarde van tijd heeft. Laat hem gewoon zelf oordelen en de vraag beantwoorden die hij stelde als je kunt.

#21 ·
In de omgeving van New York City is het niet ongebruikelijk dat velen met een reistijd van 1,5 tot 2 uur per enkele reis naar de stad reizen. Ik deed het 15 jaar lang 4 uur per dag. Ja, 45 minuten is fijn, maar niet altijd mogelijk voor de betere banen.