Dus ik heb net mijn carterventilatieleidingen vervangen, wat een rotklus was, en ik ben mijn auto weer in elkaar aan het zetten. Ik kan het gat niet vinden om de peilstokbuis in te doen. Help alsjeblieft
Je kunt niet bedenken hoe je de peilstok terug in de motor krijgt, of weet je niet waar je de CCV-slang op de peilstok moet aansluiten?So I just replaced my ccv lines which was a bitch and I'm putting my car back together. I can't find the hole to put the dipstick tube in. Please help
^^^ Luister naar Lingon over het nieuwe o-ring-onderdeel.Ik zou naar foto's kunnen linken en het proberen te beschrijven, maar de beste optie is om gewoon onder de auto te gaan, aan de passagierskant, en naar het gat te zoeken. Als je het eenmaal ziet en voelt, weet je genoeg waar het is om de buis van bovenaf in te geleiden.
Je hebt absoluut een nieuwe o-ring nodig als je deze klus doet.
Zorg ervoor dat je de peilstokbuis echt hebt schoongemaakt. Eerst gebruikte ik een kleerhanger en kwam nauwelijks verder. Toen plugde ik beide uiteinden en liet het twee keer een nacht weken in oplosmiddel. Toen gebruikte ik een stuk onkruidtrimmerdraad dat aan mijn boormachine was bevestigd om het vuil te verwijderen.