Hé jongens, ik twijfel over het laten aanbrengen van een wide body op mijn NIET-m, ik hou eerlijk gezegd niet van 90% van de e46 wide body auto's die er zijn, dus ik wil niet terugkijken en het niet leuk vinden nadat ik zoveel geld heb uitgegeven, de belangrijkste reden waarom ik de wide body wil/moet doen, is vanwege de bandenmaat, ik zit maximaal op 275s rondom en ik krijg voor en achter wrijving, ik weet dat als je niet wrijft, je niet dubt lol, maar ik heb al mijn bestuurdersscherm vooraan gebarsten en het is gewoon irritant, dus ik ben van plan om m3 voorspatborden te krijgen (de m3 ventilatieopeningen te vormen/verwijderen) en voor de achterkant wil ik m3 kwartieren hebben, maar het misschien een extra inch meer verlengen dan de standaard m3's, nu is mijn dilemma dat ik van mijn voor- en achterbumper hou en de sideskirts er zeker bij passen, maar als ik de bumpers widebody, zullen ze niet breed genoeg zijn en het zal er raar uitzien? Ik weet dat OSS zijn m-tech 2 bumpers heeft aangepast en het ziet er geweldig uit, ik dacht aan een V-CSL voorkant met gegoten luchtkokers en oem m3 of GTR achterbumper, maar ik weet niet zeker welke sideskirts ik leuk vind, de GTR's zijn niet slecht, maar niet mijn favoriet... hoe dan ook, ik doe niet alsof mijn auto een stg 2 hpf onder de motorkap heeft en van plan ben om op een dag stg 3+ te gaan, dus dit is alleen voor de show... genoeg geklets, als iemand suggesties heeft, voel je vrij om ze te plaatsen!