E46 Fanatics Forum banner
Status
Not open for further replies.

Welke kleur heeft dit leer?

6.6K views 20 replies 14 participants last post by  <sixtyseconds  
#1 ·
Image

#7 ·
Dat lijkt wel wat te veel rood te hebben om Natuurlijk Bruin te zijn, vind ik. Zo moeilijk te beoordelen aan de hand van een foto. Bijvoorbeeld, @cjhinpa heeft een nieuw interieur dat er op een paar foto's die hij heeft geplaatst erg NB uitziet, maar in feite geen NB is, het is een aangepaste herstoffering. Ik weet dat fabrieks-NB sedans en tourings zwarte middenarmsteunen hebben. Hebben fabrieks-NB coupés / cabrio's dat ook? Die op de foto hierboven heeft de kleur van de stoel.

#15 ·
dat ziet eruit als BMW Caramel

Save
#17 · (Edited)
Zoals ik al zei, CARAMEL. Je kunt op deze (slecht overbelichte) foto ook de bijpassende middenarmsteun zien. En de stoelen hebben Nappa-nerf leer, niet Montana-nerf. Evenals de rugleuningen in dezelfde kleur leer zijn uitgevoerd.
zeldzaam interieur: Walknappa Caramel

OP er zou een bouwsticker onder de achterbank moeten zitten met data en kleurcodes van BMW.

Save
#19 · (Edited)
zoals ik al zei, NATUURLIJK BRUIN... dat kan ik ook, lol
behalve dat je geen adequate reden hebt getoond om het te onderbouwen. zoals het tonen van het type ledernerf (Nappa), hoe het speciaal is gedaan aan de achterkant van de stoelen. zelfs het hebben van de bijpassende middenarmsteunen voor deze kleur. Komt Natural Brown zo voor? Natural Brown was hoewel niet gebruikelijk toch een standaardoptie. En de standaardopties voor lederen interieurs werden daar niet mee geleverd. alleen als speciale bestellingen. Zal toegeven dat het moeilijk is om precies de kleurtint op deze foto's te zien dan in het echte leven. Dat gezegd hebbende, het heeft meer kenmerken van Cinnamon Nappa dan NB naar mijn bescheiden mening.
een laatste punt dat je misschien ook opmerkt, het is een cabriolet zoals alle getoonde voorbeelden van Caramel Nappa.

Save
#20 ·
Walknappa Caramel (nr. 8 022 136).

Image
Image

Save
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.