Ik ben dol op deze blauwtint... Ik overweeg deze auto te kopen. Echt nette 05 met 86k:thumbsup:
Weet je hoe je internet gebruikt? Ik probeer aardig te zijn, maar ga gewoon naar je favoriete zoekmachine en typ 'BMW-verfcodes' of specifieker 'Laguna Seca Blue verfcode' en het verschijnt meteen.Weet iemand het verfnummer voor laguna blauw?
Ik zou daarop springen, lage kilometerstand en die specifieke kleur is moeilijk te vinden.I love this shade of blue... I'm considering getting this car. Real clean 05 with 86k:thumbsup:
Mijn E46 330ci is een '04 en heeft ook Mystic Blue. Het is een geweldige kleur en in het juiste licht heeft het een soort paarse zweem.Dat lijkt op mijn auto - Mystic Blue...de mijne is een '04, weet niet zeker of ze het in '05 hadden.
Wauw, een gesplitste afbeelding van degene die ik net heb gekregen. Metallic Mystic Blue. Ik vind je wielen echter mooier.This is mystic blue on my 04 330ci.
Tenzij het de onderste is die geen label heeft?Ironisch genoeg is Mystic het enige blauw dat ontbreekt in die hood-voorbeelden hierboven