E46 Fanatics Forum banner

De stijlafwerking heeft nieuwe stof nodig - enig idee waar ik dat kan kopen?

7.6K views 7 replies 4 participants last post by  Psimitar  
#1 ·
Hallo Aussie Fanatics,

Mijn 320Ci heeft nieuwe bekleding nodig voor de A-, B- en C-stijl sierlijsten. Makkelijk genoeg om zelf te doen, maar tot nu toe heb ik geen succes gehad met het vinden van ONGEVOERD velours hemelbekledingsmateriaal. Heeft iemand werkende contacten die ongefundeerde hemelbekledingsmaterialen kunnen bemachtigen?
Mijn interieur is in het lichtbruine/beige nappaleer en dus zou ik in het duister gokken dat de hemelbekleding beige van kleur is, van wat ik tot nu toe van leveranciers heb gezien.

Anyhoo, als iemand enig idee heeft waar ik dit kan vinden, zou dat zeer gewaardeerd worden.

Bedankt,
Mike

#3 ·
Ik ben net naar een paar stoffeerzaken geweest, heb hun voorraad bekeken en een mooie dunne zwarte stof gevonden. Bekijk deze berichten voor wat goede info.

#4 ·
Ik ben net naar een paar stoffeerzaken geweest, heb hun voorraad bekeken en een mooie dunne zwarte gevonden. Bekijk deze berichten voor wat goede info.
Probleem is dat dit Australië is en niet de VS. Ik heb heel wat threads gezien van mensen in de VS die vervangende stof vonden, maar tot nu toe ben ik hier in Oz blanco gebleven en geen van de grote leveranciers praat terug tegen me als ik niet-geschuimde stof vermeld. Totale radiostilte. Het rondzwerven bij lokale stoffeerders is tijdrovend, omdat ze zo ver uit elkaar liggen en alleen tijdens normale werkuren open zijn. Vandaar dat het echt een hele klus is om hier niet-reguliere items te vinden.

#6 ·
Global Upholstery (ook wel VeteranCo) is tot nu toe de enige plek die ik heb gevonden die het hemelbekledingsmateriaal kon matchen, dus ik zou ze proberen voor je onderdelen. Ja, ik was ook verrast om te ontdekken dat alleen Amerikanen de juiste materialen leveren voor een Duitse auto, maar ze leveren wel. Anders, haal wat bij een demontagebedrijf?
Cool. Ik had deze jongens al eerder gevonden en het is de verzending vanuit de VS die altijd de killer is. Ga nog wat meer zoeken met Google UK, want verzending vanuit het VK is veeeeel goedkoper dan vanuit de VS ;)