E46 Fanatics Forum banner

M54B30 gasklep naar M50 inlaatspruitstuk adapter

4.3K views 9 replies 5 participants last post by  cflE46  
#1 · (Edited)
Ik ben bezig met een M54b25 naar M54b30 swap met M50 IM, en heb de adapter nodig om de gasklep van de M54b30 op de M50 IM te schroeven.

Ik heb een kit gevonden voor $140 in Amerika, en ik heb alleen de TB-adapter gevonden voor $50, maar die komt uit Europa. Ik heb ook een man op eBay gevonden die ze maakt, maar er staat M54 naar M50 en er staat niet of het voor de B25 of de B30 is. Ik heb hem een paar berichten gestuurd, maar nooit antwoord gekregen.

Ik wil geen $140 uitgeven aan $3 aan aluminium, en ik wil niet meer dan een maand wachten om er een uit Europa te laten verzenden.

Dus, waar is de goedkoopste plek om er een te vinden in Noord-Amerika?

Bedankt bij voorbaat

#5 ·
Bimmertune heeft de beste selectie gasklepadapters. Hier is degene die je nodig hebt. BMW M50 M54B30 inlaatspruitstuk gasklep Ja, hij is in Litouwen. Wanneer ik onderdelen van hem heb gekocht, komen ze hier beneden in de diepe Zuid-Pacific in ongeveer 6 weken aan. Omdat je je op hetzelfde halfrond bevindt, zal het waarschijnlijk sneller gaan.

#10 ·
Mijn M50-adapter uit Litouwen binnen 13 dagen ontvangen!

Volgende vraag: aangezien ik een M50-spruitstuk op een M54B30-motor ga gebruiken, gebruik ik dan de bovenste en onderste inlaatrubbers van de M54B30, correct?

Ik herinner me dat ik ergens gelezen heb dat sommige mensen ook E36-rubbers gebruikten.

Dit gaat in een swap van 2.5 naar 3.0, dus hoe dan ook moet ik de bovenste en onderste inlaatrubbers kopen, of het nu van E36 of M54B30 is.