Goeiedag, ik heb onlangs de motor in mijn touring vervangen, waarbij ik alles hetzelfde heb gehouden. Ging van m54b30 naar m54b30. Heb een betere swap in mijn sleutel gedaan en krijg nu de fout 128. Ik kan de DME niet in de bootmodus krijgen, niet op het chassis en niet op de testbank, vermoedelijk ligt het aan mijn pc omdat ik de verkeerde byte krijg op jmgarage en geen hardware werkt op de ms4x flasher. Ik ben allereerst benieuwd of een ews delete mijn fout 128 zal verwijderen, en ten tweede benieuwd of ik een EWs module en sleutelchip in deze auto kan gebruiken van een wrak dat ik heb. En het proces daarvoor. Als iemand het op afstand kan doen, ben ik bereid te betalen, ik moet het gewoon aan de praat krijgen. Hij start wel, maar slaat niet aan.
Alle advies wordt zeer gewaardeerd, E46 touring 2004 DME ms43 met 069.
Heel erg bedankt op voorhand.
Edit. Ben erin geslaagd een dme in de bootmodus te krijgen, verse m54b30 firmware geladen met VIN gewijzigd, in de auto geplaatst en nog steeds fout 128. En kan de dme niet synchroniseren met ews. hoewel het eews verwijderd is, dus ik weet het probleem niet.
Alle advies wordt zeer gewaardeerd, E46 touring 2004 DME ms43 met 069.
Heel erg bedankt op voorhand.
Edit. Ben erin geslaagd een dme in de bootmodus te krijgen, verse m54b30 firmware geladen met VIN gewijzigd, in de auto geplaatst en nog steeds fout 128. En kan de dme niet synchroniseren met ews. hoewel het eews verwijderd is, dus ik weet het probleem niet.