E46 Fanatics Forum banner

Eibach pro veren? Heeft iemand voor en na foto's in vergelijking met de originele?

11K views 12 replies 7 participants last post by  doukas007  
#1 ·
Ik bekijk wat eibach pro veren op standaard schokdempers, ik wil een lagere auto maar niet echt laag, ik heb momenteel standaard niet-sport veren. Ik bekijk ook wat standaard sport veren, wat is het beste en heeft iemand foto's?

#2 ·
925636
Dit is de mijne op Eibach Pro en Bilstein B4, vers geĂŻnstalleerd op deze foto. Nu iets meer verlaagd na 2-3 maanden rijden. Het rijcomfort is bijna identiek aan de originele, als ik het vergelijk met daarvoor, toen ik nog de originele schokdempers uit 2000 had, is dit mijlen beter.

#5 ·
Om een ​​of andere reden (niet langer geproduceerd?) toont Eibach de E46 Pro-Kit veren niet meer op hun website.
Ik zou de voorraad controleren bij een leverancier voordat je koopt.
Hier is een bimmerworld link ter referentie: E46 Eibach Pro-Kit Veerset

Ook zijn de Bilstein B4 schokdempers/veerpoten voor standaard veren en rijhoogte.
Voor verlagingsveren wil je B6 of bij voorkeur B8.

#6 ·
Om een of andere reden (niet meer geproduceerd?) toont Eibach de E46 Pro-Kit veren niet langer op hun website.
Ik zou de voorraad controleren bij elke leverancier voordat je koopt.
Hier is een link van Bimmerworld ter referentie: E46 Eibach Pro-Kit Veer Set

Ook zijn de Bilstein B4 schokdempers/veerpoten voor standaard veren en rijhoogte.
Voor verlagingsveren wil je B6 of bij voorkeur B8.
Ja Bali technisch gezien heb je gelijk, maar de standaard schokdempers passen zich effectief aan een bepaalde verlaging aan, of de B4's. Ja, er kan een verlies aan levensduur zijn, denk ik, maar de eibach pro's zijn qua verlaging vrij mild.
Voor de OP, overweeg de eibach b6 of b8 niet, ze zijn van goede kwaliteit maar te hard en zullen de rit verpesten

#9 ·
Ik kijk naar een paar eibach pro veren op standaard schokdempers, ik wil een lagere auto maar niet echt laag, ik heb momenteel standaard niet-sportveren. Ik kijk ook naar een paar standaard sportveren, wat is het beste en heeft iemand foto's?
Ik moet in de nabije (ish) toekomst een ophanging vernieuwen en ik ben op zoek naar een OE (sportveren / schokdempers / veerpoot rondom) of zo dicht mogelijk bij OE-oplossingen (eibach veren / sport schokdempers & veerpoot) zoals beschreven door hier door Galopolis. Net als OP zou ik het prima vinden met een beetje verlaging, zelfs als het maar de ~15 mm van de OE het sportpakket (226A) is. Dat gezegd hebbende, ik kan in godsnaam het juiste productnummer voor de sportveren niet vinden na het doorzoeken van elke ophangingsgerelateerde thread hier, noch op realoem... kan zelfs de standaard veer PN niet vinden!

Ik zou het erg op prijs stellen als iemand me zou kunnen helpen?

OP, sorry voor de thread jack, hier is een klein cadeautje in ruil

925819

#10 ·
ik moet in de nabije toekomst een ophanging vernieuwen en ik ben op zoek naar een OE-oplossing (sportveren / schokdempers / veerpoot rondom) of zo dicht mogelijk bij OE-oplossingen (Eibach veren / sport schokdempers & veerpoot) zoals beschreven door hier door Galopolis. Zoals OP zou ik akkoord gaan met een kleine verlaging, zelfs als het maar de ~15 mm van de OE sportuitvoering (226A) is. Dat gezegd hebbende, kan ik in godsnaam het juiste productnummer voor de sportveren niet vinden na het doorzoeken van elke ophanging gerelateerde thread hier, noch op realoem... kan zelfs de standaard veer PN niet vinden!

Ik zou het erg op prijs stellen als iemand me zou kunnen helpen?

OP, sorry voor de thread jack, hier is een klein cadeautje in ruil

View attachment 925819
Consumenten hebben geen toegang tot verennummers omdat deze uniek zijn voor elke auto. De veren zullen verschillend zijn op basis van hoe de auto is geconfigureerd. U zult contact moeten opnemen met de dealer en uw VIN moeten verstrekken.