E46 Fanatics Forum banner

e46 330i vs. G35 coupe

8K views 20 replies 15 participants last post by  TPECT  
#1 · (Edited)
Laatst op de 10fwy passeerde ik deze G35 en we bleven maar een beetje met elkaar spelen, toen we eindelijk naast elkaar reden (ongeveer 75 mph) en we allebei vertrokken (tot ongeveer 120 mph...) en mijn auto spuugde naar voren en bleef voorop! Het verbrandde of rookte de G35 niet, maar het bleef wel voorop.. Is dit mogelijk? Mijn auto is een '02 330i, standaard. Er waren ook geen andere auto's om ons heen.

#4 ·
Ik denk dat hij te vroeg schakelde of dat hij met een sumoworstelaar uitging. Dat zijn de enige 2 logische antwoorden. We hebben nog steeds mooiere auto's :p

#6 ·
Ik geloof je, BMW's staan erom bekend dat ze bij hoge snelheden wegtrekken. Je trok hem eraf omdat jullie een race hadden vanaf 75 mph roll. Als het vanaf stilstand was geweest, zou de G35 je flink hebben vernederd.

Verder is de VQ-motor VERSCHRIKKELIJK in het vasthouden van high-end vermogen. Als je rondkijkt, heeft een ander lid op dit forum met een 325ci op de snelweg tegen een 350z geracet en hem eraf getrokken.

Neem dat voor wat het waard is.

#11 ·
Tenchi said:
Jullie zitten er allemaal naast.....ook al heb ik er zelf een verslagen.....onze BMW's zuigen. We verliezen van de meeste auto's die er zijn. De G35 is een betere auto. Kom er overheen. :eeps:
**stuurt tenchi naar een hoek en zet hem een ezelsmuts op**

#13 ·
330 vs g35

metalgear575 said:
*pookt tenchi met een heel lange stok*
ik ben het wel eens met technik, de vriend van mijn vriend heeft een g35 coupe zesversnellingsbak, ik zou hem bij elk stoplicht verslaan toen hij hem voor het eerst kreeg, maar nu hij er handigheid in heeft gekregen, lijkt zijn auto veel sneller. We hebben maar één keer een race gereden vanuit stilstand en hij heeft me helemaal verslagen a#$%^^^&&!!. Ik wil me graag wreken, maar heb jullie mening nodig. Ik heb een 2000 328ci borla cat-back uitlaat, onorthodoxe racepoelies, conforti inlaat en ECU, ucc evo shortshifter. Ik had deze mods de vorige keer dat ik tegen hem racete niet. Denk je dat ik hem aan kan????

#14 ·
titomolotov said:
Ik ben het wel eens met technik, de vriend van mijn vriend heeft een G35 coupe met zes versnellingen, ik zou hem bij elk stoplicht verslaan toen hij hem voor het eerst kreeg, maar nu hij het onder de knie heeft, lijkt zijn auto veel sneller. We hebben maar één keer vanaf stilstand geracet en hij heeft me helemaal ingemaakt!! Ik wil wel wraak, maar heb jullie mening nodig. Ik heb een 2000 328ci borla cat-back uitlaat, onorthodoxe racepoelies, conforti inlaat en ECU, ucc evo shortshifter. Ik had deze mods de vorige keer dat ik tegen hem racete niet. Denk je dat ik hem aan kan????
Nee.

#15 ·
titomolotov said:
Ik ben het wel eens met technik, de vriend van mijn vriend heeft een G35 coupe met zes versnellingen, ik zou hem bij elk stoplicht verslaan toen hij hem voor het eerst kreeg, maar nu hij het onder de knie heeft, lijkt zijn auto veel sneller. We hebben maar één keer geracet vanuit stilstand en hij heeft me helemaal ingemaakt!! Ik wil me graag wreken, maar heb jullie mening nodig. Ik heb een 2000 328ci Borla cat-back uitlaat, onorthodoxe racepoelies, conforti inlaat en ECU, ucc evo shortshifter. Ik had deze mods de vorige keer dat ik tegen hem racete niet. Denk je dat ik hem aan kan????
328 zou FI nodig hebben voor wraak

#17 ·
Ik heb een 02 330.
Prestatie mods zijn:
inlaat, uitlaat, ecu, koppeling, lichtgewicht vliegwiel, 250 lbs uit de auto, schroefsets, 3.15 diff, max performance banden.

Ik heb talloze keren tegen g35's geracet en gewonnen met een behoorlijke marge....maar ik ben dan ook niet standaard. Het zou een automaat kunnen zijn geweest?

#19 ·
Heb het reservewiel (22,7 kg) verwijderd. De originele elektrische stoelen (36-41 kg per stuk) vervangen door Recaro Pole Positions (6,8 kg per stuk). De originele vliegwiel van 15,8 kg vervangen door een van 3,6 kg. Hier en daar ook wat kleine gewichtsbesparingen... zoals het uitlaatsysteem.

#21 ·
dasblack said:
oye search! G35 would win
Hoe kun je die twee vergelijken? Ik heb ervan gedroomd om een G35 te hebben toen hij uitkwam, tot ik een week geleden eindelijk de kans kreeg om hem te testen. Een gloednieuwe met Navi en 6 versnellingen, om te beginnen schuurde mijn hoofd tegen het dak. Start de motor en ga omg die pedalen voelden als iets anders, maar niet als pedalen met een halve inch speling WTF? De auto is schokkerig en lawaaierig, ik draaide me meteen om en bracht de auto terug. Sprong terug in mijn ZHP en vertrok en keek nooit meer naar die auto's. Trouwens, off topic reed ik gisteren een halve dag in een e46 M3 en vond het ook niet leuk, ik bedoel, vermogen is er wel, maar man, het is gewoon een te dure auto.