Hallo, mijn naam is Rangdar en ik woon in Nederland.
Sinds een maand ben ik de trotse eigenaar van een BMW e46 2003 N42B18 3.16i automaat en zwarte kleur...
Ik heb onlangs twee zwarte leren voorstoelen met achterstoelen gekocht..
De vorige eigenaar had het ook in zijn auto werkend gekregen omdat zijn auto ook niet voorgebedraad was...daarom zie je op de foto's luidsprekerdraden aangesloten op de twee dikke draden, dit ga ik vernieuwen met dikke nieuwe kabels en ook andere kabels die vervangen moeten worden..
Hij gaf me de kabelconnectoren met ongeveer 40 cm kabels, dus nu moet ik ze aansluiten, maar waar...de achterstoelen zijn al geĂŻnstalleerd..
Nu de voorstoelen
Mijn auto was niet voorgebedraad zoals Amerikaanse auto's en ik heb maar één gele connector met twee draden, de spanner en airbag...dus ik moet draden maken voor de elektrisch verwarmde stoelen...ook zit er een ronde knop naast de bewegingsknoppen, ik denk dat het lenden heet en de stoelen hebben ook geheugen...ik heb al het dashboardpaneel met de twee verwarmingsknoppen van een andere auto met een grote connector aan de achterkant...
Mijn vragen aan jullie aardige mensen zijn
de bestuurdersstoelen hebben draden en een gele connector met deze kleuren
dikke bruine draad
dikke groen/paars
dikke rood
dikke bruin
dun groen/wit
dan twee dunne draden in elkaar gedraaid
1- (geel/rood)
2- (geel/bruin)
dan een connector met 3 draden
1- (dik bruin)
2- (dik rood)
3- (dun wit/rood/geel)
de passagiersstoel heeft ook een gele connector met deze kleuren
dikke groen/geel
dikke bruin
dikke bruin
dikke rood
dun wit/rood
dun bruin/zwart
dun paars/blauw
dan twee draden samen
1- (blauw/rood)
2- (blauw/bruin)
alsjeblieft lieve aardige mensen
kan iemand een tekening voor me maken of me de foto's sturen waar ik deze kabels moet aansluiten?
dank jullie wel allemaal...en speciaal aan de makers van dit website forum
dankuuuuuu helpppppppppp...
Proost Rangdar... een Koerdische jongen die in Nederland woont..
Sinds een maand ben ik de trotse eigenaar van een BMW e46 2003 N42B18 3.16i automaat en zwarte kleur...
Ik heb onlangs twee zwarte leren voorstoelen met achterstoelen gekocht..
De vorige eigenaar had het ook in zijn auto werkend gekregen omdat zijn auto ook niet voorgebedraad was...daarom zie je op de foto's luidsprekerdraden aangesloten op de twee dikke draden, dit ga ik vernieuwen met dikke nieuwe kabels en ook andere kabels die vervangen moeten worden..
Hij gaf me de kabelconnectoren met ongeveer 40 cm kabels, dus nu moet ik ze aansluiten, maar waar...de achterstoelen zijn al geĂŻnstalleerd..
Nu de voorstoelen
Mijn auto was niet voorgebedraad zoals Amerikaanse auto's en ik heb maar één gele connector met twee draden, de spanner en airbag...dus ik moet draden maken voor de elektrisch verwarmde stoelen...ook zit er een ronde knop naast de bewegingsknoppen, ik denk dat het lenden heet en de stoelen hebben ook geheugen...ik heb al het dashboardpaneel met de twee verwarmingsknoppen van een andere auto met een grote connector aan de achterkant...
Mijn vragen aan jullie aardige mensen zijn
de bestuurdersstoelen hebben draden en een gele connector met deze kleuren
dikke bruine draad
dikke groen/paars
dikke rood
dikke bruin
dun groen/wit
dan twee dunne draden in elkaar gedraaid
1- (geel/rood)
2- (geel/bruin)
dan een connector met 3 draden
1- (dik bruin)
2- (dik rood)
3- (dun wit/rood/geel)
de passagiersstoel heeft ook een gele connector met deze kleuren
dikke groen/geel
dikke bruin
dikke bruin
dikke rood
dun wit/rood
dun bruin/zwart
dun paars/blauw
dan twee draden samen
1- (blauw/rood)
2- (blauw/bruin)
alsjeblieft lieve aardige mensen
kan iemand een tekening voor me maken of me de foto's sturen waar ik deze kabels moet aansluiten?
dank jullie wel allemaal...en speciaal aan de makers van dit website forum
dankuuuuuu helpppppppppp...
Proost Rangdar... een Koerdische jongen die in Nederland woont..