E46 Fanatics Forum banner

Najlepsza wymiana silnika?

2 reading
43K views 17 replies 13 participants last post by  ...inparis  
#1 ·
Cześć wszystkim!

Przede wszystkim chciałbym powiedzieć, że jestem tu nowy i nowy w scenie E46. Niedawno kupiłem 320d touring z przebiegiem ponad 200000 mil. Zaczyna teraz wykazywać oznaki, że umiera. Postanowiłem więc zabrać go z drogi i zrobić to, co zawsze chciałem zrobić z samochodem i wymienić silnik. Co prowadzi mnie do moich pytań do wszystkich.

Jakie silniki ludzie zwykle do niego wkładają i które byłyby najłatwiejsze do ukończenia? Pieniądze nie powinny być problemem, podobnie jak czas, ponieważ będzie to dla mnie bieżący projekt na najbliższe kilka lat, a w tym czasie planuję zmienić i ulepszyć prawie wszystko w samochodzie.

Chciałem włożyć do niego silnik K24, ale po przejrzeniu kilku postów tutaj odkryłem, że nie jest to tak proste i proste, jak myślałem i w co wierzyłem. Czy warto kupić LS i włożyć go zamiast tego, czy polecilibyście po prostu trzymać się innego silnika BMW?

Czy ktoś ukończył jakieś szalone zamiany? Na jakie przeszkody i trudności powinienem uważać, robiąc to (szczególnie dla 320d touring)?

Dziękuję za poświęcony czas na przeczytanie i wszelka pomoc będzie bardzo mile widziana :)

#2 ·
W USA mieliśmy ograniczone opcje silników w wersjach touring w porównaniu do rynku europejskiego. Dostaliśmy tylko M52B25TU w roku modelowym 2000 dla 323i, a dla lat modelowych 2001-2005 M54B25 w 325i i 325xi.

Popularne zamiany to M54B30 z sedana/coupe 330i, ponieważ jest to prawdopodobnie najłatwiejsze. Lub S54 z E46 M3.

Myślę, że na forum jest co najmniej jeden samochód z zamianą K20 i obecnie trwa zamiana 2JZ. Nie mogę powiedzieć, żebym widział, żeby ktoś włożył LS do E46, ale jestem pewien, że to zrobiono

#4 ·
#6 ·
Cześć wszystkim!