E46 Fanatics Forum banner

Luchtverfrissers in het interieurfilter?

19K views 9 replies 10 participants last post by  Bali  
#1 ·
Ik heb gelezen over het plaatsen van stukjes luchtverfrisser in de aderen van een interieurfilter....is dit legitiem? Zo niet, is er dan een betere manier om een frisse luchtgeur in mijn auto te hebben?

#3 ·
Ik heb gelezen over het plaatsen van stukjes luchtverfrisser in de aderen van een interieurfilter....is dit legitiem? Zo niet, is er dan een betere manier om een frisse luchtgeur in mijn auto te hebben?
Ik wikkel gewoon de hele luchtverfrisser om het interieurfilter. Een klein elastisch touwtje houdt het op zijn plaats. Ik vervang het ongeveer om de drie maanden.

#4 ·
Een andere zaak (mijn dealer heeft me aangeraden) is om de bak schoon te maken met citrusdoekjes (of je persoonlijke favoriet).

#6 · (Edited)
Er is een manier om de verdamper schoon te maken om de schimmelgeur te doden als dat het probleem is.

Een andere ding (mijn dealer raadde me aan) is om de bak schoon te maken met citrusdoekjes (of je persoonlijke favoriet).
http://www.youtube.com/watch?v=Q7EzAtZKg9k&feature=related

In principe hetzelfde concept. Je kunt er via de voetenruimte van de passagier bij komen. Ik geloof dat je het kunt zien na het verwijderen van de FSR.

#5 ·
Er werd me verteld dit niet te doen omdat er kleine stukjes van de luchtverfrisser in je systeem zouden komen, probeer het echter uit en als het werkt, zal ik het doen. Ik heb altijd gedacht dat het een goed idee was, maar was bang om het te proberen