Ik heb gelezen over het plaatsen van stukjes luchtverfrisser in de aderen van een interieurfilter....is dit legitiem? Zo niet, is er dan een betere manier om een frisse luchtgeur in mijn auto te hebben?
Ik wikkel gewoon de hele luchtverfrisser om het interieurfilter. Een klein elastisch touwtje houdt het op zijn plaats. Ik vervang het ongeveer om de drie maanden.Ik heb gelezen over het plaatsen van stukjes luchtverfrisser in de aderen van een interieurfilter....is dit legitiem? Zo niet, is er dan een betere manier om een frisse luchtgeur in mijn auto te hebben?
http://www.youtube.com/watch?v=Q7EzAtZKg9k&feature=relatedEr is een manier om de verdamper schoon te maken om de schimmelgeur te doden als dat het probleem is.
Een andere ding (mijn dealer raadde me aan) is om de bak schoon te maken met citrusdoekjes (of je persoonlijke favoriet).
Bedankt voor het melden van de SPAM-post.Maar na 11 jaar zullen alle 'kleine bomen' in de wereld er nog steeds niet voor zorgen dat een Honda Civic als een McLaren rijdt.
Ik ruik spam die bakt - het moet tijd zijn voor het ontbijt!
t